lördag, december 31, 2011

Nattuggla

Jag är verkligen en riktig nattuggla...kan vara hur trött som helst på dagen men på kvällen piggnar jag alltid till, ganska jobbigt ibland. Eftermiddagen har beståt av att ligga i soffan och vara trött och inte göra något vettigt, bara vänta på att bli kvällspigg typ. Ibland är det mysigt att vara nattuggla men just nu är det lite segt...håller på och vrider om mitt dygn just nu också, det har varit fucked up (för att vara mig) har typ däckat vid åtta på kvällen och sånt. Sen är jag alltid trött på vintern, jävla mörker. Jaja, det blir väl ljusare snart.

Min födelsedag var bra i alla fall, den bjöd på sol så det blev en skogspromenad. Sedan blev det middag på en av mina favoritrestauranger, tapas mums! Sedan blev det deckare i soffan på kvällen. Fixade även ny telefon som jag leker för fullt med nu, wordfeud och sånt. Hämtade även ut två par skor som jag köpt via Members, de var jättefina! :) Skall ha det ena paret på nyår imån! Öppnade lite paket från mamma (hon är nyopererad och ligger hemma), fick jättesöt pjamas, strumpor, linne, leggings, pengar och några små söta juldekorationer. Av pappa fick jag blommor, jättefina. Skall fira mer senare när mamma är på bena.

Imorgon är det nyår! Har köpt två flaskor asti och bakat muffins. Vi skall ha efterrättsbuffé på den fest jag skall på så muffinsen skall bli cupcakes imån. Imån blir det nog även att kolla GPs stora fyrverkier inne i stan innan festen. Nyår är ju egentligen bara en dag, men den känns så stor. Som om det är massa man skall hinna med innan året är slut, men så är det ju inte egentligen...Men mellandagsvakuumet tar ju slut, tyvärr. Älskar mellandagarna. Har mest slappat men även fått lite vettigt gjort i alla fall. Har varit hemma från Varberg två veckor nu, känns inte som det. Men men, tiden går fort! Skall väl se om det kan bli något knyta ihop året inlägg också. Puss på er! Gott Nytt År!

Inga kommentarer: