måndag, mars 14, 2011

Vecka 11

Hej! Har ni haft en bra helg? Det har jag haft :) Mysig filmkväll med vänner i fredags, såg Blues Brothers, en ganska gammal film men den var rolig, skrattade en hel del faktiskt :) Fast den var lite seg ibland, en del hade kunnat klippas bort om ni frågar mig :) Under lördagen fick jag en del plugg gjort och sedan kollade jag på mellon, hejjade på The Monikier, gillade även Sara Varga, men det är väl klart att någon mainstream poplåt av en kille som småbrudarna tycker är snygg skall vinna :P Idag har jag varit på ett möte som gick ganska bra, goda muffins bjöds det på också. Sen var jag trött och somande i soffan och sen kikade jag på BB, nu ska jag snart nana :)
Imorgon beger jag mig ner till Varberg igen. Såhär ser min vecka ut om den går som planerat :)
Måndag - Åka till Varberg, handla, plugga.
Tisdag - Plugga.
Onsdag - Skola = examination i pitchteknik, plugga, musikquiz i skolan på kvällen.
Torsdag - Skola, åka hemhem, städa, plugga, baka.
Fredag - Städa, plugga, baka, partey!
Lördag - Städa, dega, plugga.
Söndag - Förmodligen åka till Varberg, plugga.

Inga kommentarer: