torsdag, november 11, 2010

Busy as a bzzzzbeee

Hejsan! Har verkligen haft fullt upp med skola, projekt vid sidan av skolan, vänner, träning...livet! Men I like it :) Men just nu skulle jag behöva varva ner lite, en ledig dag med lite avkoppling av någon form hade inte varit helt fel menmen, det kommer säkert tid för det snart :) I helgen ska jag leka festfixare, stort 20års partaj för bästa vännen. Ska bli så skojjj! Filmtema och jag ska vara en Charlies Angel, kick ass! :D Har precis satt på den andra Charles Angels filmen för lite hår och smink inspiration, på VHS haha, nostalgi! Kläder har jag redan skaffat, svarta väldigt tighta lackleggings och en svart tubtopp som är cool och lite korsettliknande. Kommer nog knyta en svart sjal i midjan också så leggingsen är så låga och det blev rätt snyggt när jag testade att göra det. Så på fredag åker jag till Tjörn och festen äger rum på lördag kväll.

Jag trivs väldigt bra med min universitets utbildning, jobbade på en mässa på några veckor sedan och det var sååå KUL! Så jag känner att jag valt helt rätt :) Trippade runt i högklackat, pennkjol, skjorta och kavaj och kände att shit för några år sedan var detta min dröm, snygga kläder och ett eventjobb! :) Har hittills läst två kurser, Event som upplevelseproduktion och Projektledning för event. Både var roliga, speciellt projektledningen! Nu har jag precis börjat med Redovisning för event och Marknadsföring och sponsring för event, både verkar roliga och spännande! :) Studentlivet är också härligt, även om jag inte bor där jag pluggar så är jag med på en hel del fester och sådant. Vi har även varit ute och käkat samt gått ut och dansat i Göteborg en gång. Skojj skojj! Nollningen var helt underbar, ska nog skriva ett separat inlägg om den nu när fingrarna ändå glöder för en gångs skull!

Ha det gött så kommer jag med en update om hur festen blev efter helgen!

Inga kommentarer: