onsdag, september 15, 2010

Är det de här du kallar kärlek, vill jag inte längre va med!

Hejhej! Ville bara titta in och meddela att jag lever. Har fullt upp med högskolan, redan två grupparbeten som är igång och snart ska redovisas och förra veckan var det nollning, som får ett eget inlägg när jag har tid. Igår somnade jag halv åtta på kvällen och sov sedan hela natten, fick upp typ tolv imorse :P Hade väl varit vaken ett tag då iof. men så trötter är jag alltså =) Idag har jag pluggat och snart ska jag läsa lite till i kursboken. Imån blir det mer plugg samt övningskörning. På torsdag och fredag ska jag till skolan, dels för grupparbete och dels för redovisning. Så det är fullt upp! Ha det gött så hörs vi snart!

1 kommentar:

Maria sa...

hon som är så glad hela tiden? :)
jag har gillat henne hela tiden hihi