tisdag, juni 22, 2010

Trevlig helg =)

Hej! Hoppas att ni haft en härlig helg. Det har jag. I fredags blev det chill med vin och fotboll :) I lördags blev det PC (sportbar i götet) med ett gäng vänner, fotboll, cider och nachos! Kan det bli bättre? :) Efter matchens slut (Danmark vann och jag i min polkagrisrandiga kjol var glad) drog vi till trägårn för lite dans. Det var trevligt men jag var rätt seg och blev rejält förbannad när en kille spillde ut en drink över mig på dansgolvet. Om jag hade sett exakt vem det var så hade det varit synd om den killen det vill jag lova! Fattar inte folk som ska upp på dansgolvet med drinkar! Puckon! Jaja, det var allt som allt en trevlig kväll.

Söndagen spenderades mestadels på 1årskalas. Mycket trevligt och god tårta :) Massa bus och lek med lilla Bea som gärna "går" om man håller i hennes händer. Att tömma min handväska är väldigt roligt också! :) På kvällen blev det lite fotbollskollande.

Idag har jag slappat, redigerat lite bilder, pillat med min fotobok som jag gör på studenten&balen, kollat fotboll...Ja rätt go dag :) Imån ska jag till naprapaten och sedan hämta ut min skoldator som min kompis ska köpa. På onsdag blir det Nordens ark! Och på kvällen förmodligen födelsedagsfirande för en kompis. På fredag drar jag till skärgårn för att fira midsommar på en kompis land! :D

Vilka hejjar ni på i VM? Här är de länder som jag vill se gå vidare! :)
  • Grupp A, Frankrike och Sydafrika.
  • Grupp B, Grekland och sen vet jag inte riktigt.
  • Grupp C, USA, USA, USA!
  • Grupp D, Australien i övrigt har jag inte någon favorit.
  • Grupp E, Danmark och Japan :)
  • Grupp F, Italien och Nya Zeeland.
  • Grupp G, Elfensbenskusten pga. Svennis =)
  • Grupp H, Honduras för att det är roligt att hejja på underdogs :)

2 kommentarer:

Thina sa...

Fan, Danmark skulle ha förlorat den matchen! :( Jag hade tippat Kamerun som vinnare av hela VM ju (efter en rafflande final mot Honduras haha)! :D

niffin sa...

Italien & Danmark ut idag... :'(

(Himmel, så härligt grön bloggen är nu! :D)